Eleganckie i funkcjonalne kontenerki biurowe - Massoni
Biurko z praktycznym kontenerkiem, to doskonałe rozwiązanie do każdego typu biura. Sprawdzą się zarówno w przestrzeni otwartej, jak i w przydomowym kąciku do pracy. Kontener z szufladami pomieści sporo podręcznych drobiazgów, dokumenty, akcesoria biurowe i wiele więcej. Kontenerki pod biurko ułatwią utrzymanie porządku i sprawią, że wszystkie niezbędne do pracy przedmioty będziemy mieć na wyciągnięcie ręki.
Zamykany kontener na dokumenty bezpiecznie przechowa poufne dane, a także zaoferuje dodatkowy blat roboczy. Każdy model dostępny w Fabryce Mebli Massoni został wykonany z wyselekcjonowanych materiałów i z dbałością o najmniejszy detal. Kontener biurowy na kółkach dzięki swej mobilności poprawi komfort pracy i pozwoli dostosować aranżację biura do indywidualnych upodobań użytkowników.
Ustawny kontener do biurka
Kontenerki z kolekcji Em-Box zdadzą egzamin jako podręczne archiwum na kółkach lub w wersji stacjonarnej. Blat i korpusy wykonano z wysokiej jakości płyty laminowanej. Oferujemy kontenerki pod biurko wyposażone w szuflady lub drzwiczki. Oba modele są tak samo funkcjonalne i świetnie się prezentują. Kontenerek pod biurko biały doda wnętrzu lekkości, sprawdzi się w niewielkim biurze. Modele z linii Modern posiadają szuflady płytowe lub metalowe, w wersji z uchwytami lub bez.
Nowoczesny kontenerek pod biurko
W kolekcji Endemic znaleźć można minimalistyczne meble biurowe, w tym m.in. kontenerek z szufladami stacjonarny lub mobilny, z pomocą którego urządzić można ergonomiczne miejsce do pracy. Praktyczną propozycją jest również kontenerek pod biurko z półkami – tym sposobem zyskamy dodatkowe miejsce do przechowywania.
Kontenerek pod biurko czarny, biały, w kolorze naturalnego drewna – duży wybór modeli sprawia, że z łatwością wybierzesz idealny mebel. Wielofunkcyjne kontenerki świetnie sprawdzą się również w przydomowym biurze. Prowadzisz home office i szukasz wygodnych mebli do pracy? Nie zapomnij o kompaktowym kontenerze z szufladami lub szafką, w której znajdzie się miejsce na podręczne akcesoria, urządzenia biurowe, książki, dokumenty i inne bibeloty.